Τι είναι τα ζωντανά παιχνίδια ρόλων αστυνομικού μυστηρίου;
Είναι συνεδρίες που παρουσιάζουν μία υπόθεση μέσα από ελεύθερη αφήγηση, θεατρικό αυτοσχεδιασμό, επίλυση γρίφων και πνευματικών δοκιμασιών, καταγραφή συμπερασμάτων και λήψη αποφάσεων. Όλη η υπόθεση είναι πρωτότυπα σχεδιασμένη από την Gamecraft και υλοποιείται από τα μέλη της ζωντανά, μπροστά στους παρευρισκόμενους-συμμετέχοντες. Στη συλλογή της Gamecraft περιλαμβάνονται μοντέρνα, παλαιότερα αλλά και θεματικά σενάρια, ελληνικά και ξένα, για κάθε επιλογή ιστορίας και ατμόσφαιρας.

Πώς παίζεται το παιχνίδι; Πώς διαχωρίζεται ο ρόλος των συμμετεχόντων;
Σε αντίθεση με άλλα γνωστά παιχνίδια ρόλων και παιχνίδια της παρέας, το στοίχημα που θα πρέπει να κερδηθεί στο Investigators Club είναι η ομαδική λειτουργία όλων των συμμετεχόντων. Όλοι εναντίον του ή των υπεύθυνων του εγκλήματος που εξετάζεται. Προσθήκη διαδραστικότητας σε κάθε ενότητα, πλήρως ανοιχτό σενάριο με απεριόριστες επιλογές που κατευθύνουν την υπόθεση σε θετική ή αρνητική πορεία επίλυσης, μπλόφες, συλλογή στοιχείων κατόπιν εντολών έρευνας και προσυμφωνημένες ανακριτικές τεχνικές, είναι λίγες από τις επιλογές των παικτών. Το σκεπτικό του κάθε ερευνητή και η θεωρία του, αποτελεί πεδίο εξέλιξης της συλλογικής θεωρίας «ποιός ευθύνεται;» και εμπλουτίζεται με κάθε καινούργια ανακάλυψη. Είναι το club των ερευνητών που μπορεί να ‘σπάσει’ και το πιο δύσκολο μυστήριο.

Χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις ή δεξιότητες από την πλευρά των συμμετεχόντων;
Πρωταρχικός στόχος της Gamecraft είναι η διασκέδαση των παικτών χωρίς προαπαιτούμενες γνώσεις, με το αστυνομικό δαιμόνιο, μοναδικό τους εφόδιο στην πορεία προς την επίλυση. Εικόνα, ήχος, αφήγηση και έντυπο υλικό θα αποτελέσουν τα «εποπτικά μέσα», ενώ τα συμπεράσματα τους θα δώσουν τροφή για σκέψη και θα δρομολογήσουν την κορύφωση και την ολοκλήρωση του σεναρίου. Η τελική απόφαση θα κρίνει εάν η ομάδα βρήκε τον ένοχο, δεν υπάρχουν μόνο επιτυχημένες εκβάσεις…

Πού μπορώ να μάθω περισσότερα για τις προηγούμενες υποθέσεις που υλοποιήθηκαν;
Στο αρχείο των Βραδιών Μυστηρίου της Gamecraft (Σύνδεσμος MYSTERY NIGHTS):
http://gamecraft.gr/?page_id=1376
συμπεριλαμβάνονται όλα τα προηγούμενα σενάρια, με μία μικρή περιγραφή που προϊδεάζει τους ερευνητές. Επίσης φιλοξενούνται παρουσιάσεις των Βραδιών Μυστηρίου σε ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα, που επεξηγούν με περισσότερες λεπτομέρειες την διαδικασία και απαντούν σε σχετικά ερωτήματα.

 

Μια αξέχαστη εμπειρία, για ομάδες ενηλίκων, από 10-45 άτομα.

Ερωτήσεις, απορίες, διευκρινήσεις για το παιχνίδι:

Gamecraft
Παιχνίδια ρόλων – Διαδραστικά παιχνίδια – Διοργάνωση εκδηλώσεων
Κρήτης 53, 54646, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο/Fax: 2310328317 – Cel: 6971722571
www.gamecraft.gr
info@gamecraft.gr
Facebook: Gamecraft.gr

Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια της Gamecraft υλοποιούνται από το 2009 στα αντικείμενα της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας, της Βυζαντινής Ιστορίας, των Θετικών Επιστημών και με συνδυασμό γνώσεων από τη συνολική διδαχθείσα ύλη. Απευθύνονται σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Μπορούν να πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής εκδρομής σε σχολεία, ομάδες ενηλίκων, τουριστών και ειδικού ενδιαφέροντος (συνεδριακός τουρισμός, θεματικά φεστιβάλ, κ.α.), στην Ελληνική αλλά και την Αγγλική γλώσσα.

1) «Ο συλλέκτης»: Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων για την Αρχαία Ελληνική Ιστορία.

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τη χρήση παιχνιδιού ρόλων, βασισμένο στην Αρχαία Ελληνική Ιστορία, όπως αυτή διδάσκεται μέσα από τα σχολικά βιβλία.

Σενάριο: Οι συμμετέχοντες είναι αρχαιολόγοι του Υπουργείου Πολιτισμού. Με αυτή την ιδιότητα, καλούνται να μεταβούν σε μια πολυτελή έπαυλη, τόπο διαμονής του περιβόητου αρχαιοκαπήλου Μάρκου. Εκεί εντοπίζουν την υπόγεια κρύπτη του συγκροτήματος, όπου φυλάσσεται η παράνομη συλλογή του, και εισέρχονται για να καταγράψουν και να επανακτήσουν τα παράνομα αποκτηθέντα αντικείμενα. Η λατρεία του Μάρκου για οτιδήποτε παλιό, σε συνδυασμό με την εμμονή του για αυστηρά μέτρα ασφαλείας, έχουν μετατρέψει την κρύπτη σε έναν απόρθητο χώρο. Οι παίκτες βρίσκονται μπλεγμένοι σε μια επικίνδυνη περιπέτεια, καθώς έρχονται αντιμέτωποι με την τεχνητή νοημοσύνη του Η/Υ ασφαλείας της κρύπτης, ονόματι Α.Δ.Η.Σ. Σε αυτή την αναμέτρηση, μοναδικό τους όπλο είναι οι γνώσεις αρχαίας ελληνικής ιστορίας και η ευστροφία τους. Θα τα καταφέρουν;

Οι παίκτες θα επιλύσουν γρίφους βασισμένους στη αρχαία ελληνική ιστορία και, με ελεύθερο θεατρικό αυτοσχεδιασμό παρουσία αφηγητή, θα προσπαθήσουν να φτάσουν στην τελική λύση.

Διάρκεια: 90 λεπτά

Θεματική: Αρχαία Ελληνική Ιστορία (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για γυμνάσιο, λύκειο, ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος και ενήλικες, με ρυθμιζόμενη δυσκολία των γρίφων).

Ομάδες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 20-25 άτομα, με μέλη από 7 ετών και άνω

Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

 

2) «Μυστήριο από το παρελθόν»: Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων βασισμένο στην ιστορία της Θεσσαλονίκης από τα χρόνια του Βυζαντίου και μετά.

Σενάριο: Θεσσαλονίκη, μια πόλη που γνώρισε στιγμές δόξας, αλλά και καταστροφής, ένας τόπος που φιλοξένησε λαούς, εθνότητες, θρησκείες, πεποιθήσεις. Όλα αυτά τα χρόνια, ένα μυστικό κρύβεται καλά στην πόλη του Αγίου Δημητρίου, ένα μυστικό που περνούσε από γενιά σε γενιά και τώρα κινδυνεύει να βρεθεί στα χέρια αδίστακτων αρχαιοκαπήλων. Τα νεαρά παιδιά παρακολουθούν στη Θεσσαλονίκη τη Σχολή Ξεναγών και βρίσκονται ξαφνικά μπλεγμένα σ’ αυτή την υπόθεση. Οι παίκτες θα μπουν στον ρόλο των ηρώων, θα συλλέξουν στοιχεία και θα λύσουν γρίφους.

Με ελεύθερο θεατρικό αυτοσχεδιασμό, παρουσία αφηγητή, θα αποκομίσουν σημαντικές γνώσεις της βυζαντινής και ύστερης ιστορίας της πόλης της Θεσσαλονίκης και αξιοποιώντας αυτές θα προσπαθήσουν να φτάσουν στην τελική λύση.

Διάρκεια: 90 λεπτά

Θεματική: Βυζαντινή Ιστορία (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για γυμνάσιο, λύκειο, ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος και ενήλικες, με ρυθμιζόμενη δυσκολία των γρίφων).

Ομάδες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 20-25 άτομα, με μέλη από 7 ετών και άνω

Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

 

3) «Στα ίχνη του πορφυρού κώδικα»: Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων στη Βυζαντινή Ιστορία.

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τη χρήση παιχνιδιού ρόλων, βασισμένο στη Βυζαντινή Ιστορία, όπως αυτή διδάσκεται μέσα από τα σχολικά βιβλία.

Ο «Πορφυρός κώδικας» (5ος αιώνας μ.Χ.) είναι το δεύτερο αρχαιότερο σωζόμενο ευαγγέλιο στον κόσμο. Ανήκει σε βίβλο που δημιουργήθηκε κατά παραγγελία από τον Μ. Κωνσταντίνο, για να δοθεί ως δώρο στη νεοϊδρυθείσα Αρχιεπισκοπή Κωνσταντινούπολης. Κλάπηκε από τους σταυροφόρους το 1204 μ.Χ. και κομμάτια του βρέθηκαν σχεδόν σε όλη την Ευρώπη.

Σενάριο: Η άλωση της Πόλης από τον στρατό της Δ΄ Σταυροφορίας είναι γεγονός (Απρίλιος 1204 μ.Χ.), με τους συμμετέχοντες να παίρνουν τον ρόλο Βυζαντινών πολιτών της Θεσσαλονίκης, που βρισκόταν ήδη υπό κατοχή από το 1185 μ.Χ. Ζώντας σε μια κατεχόμενη πόλη, σύντομα θα γίνουν μάρτυρες μιας εκπληκτικής ανακάλυψης. Μπροστά τους ξετυλίγεται, με αναπάντεχο τρόπο, ένα καλά κρυμμένο μυστικό. Ένα αντικείμενο αμύθητης πνευματικής και υλικής αξίας, ένα βιβλίο πίστης και μεγαλοπρέπειας, κινδυνεύει να πέσει στα φιλάργυρα χέρια των Νορμανδών. Οι τελευταίοι φύλακές του το έχουν κρύψει με αριστοτεχνικό τρόπο, έτσι ώστε μόνο οι πραγματικά άξιοι και ικανοί να το ανακαλύψουν.

Οι παίκτες θα επιλύσουν γρίφους και θα «συνομιλήσουν» με πολίτες της Θεσσαλονίκης στη Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Με ελεύθερο θεατρικό αυτοσχεδιασμό, παρουσία αφηγητή, θα αποκομίσουν σημαντικές γνώσεις Βυζαντινής Ιστορίας και, αξιοποιώντας τες, θα προσπαθήσουν να φτάσουν στην τελική λύση.

Διάρκεια: 90 λεπτά

Θεματική: Βυζαντινή Ιστορία (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για γυμνάσιο, λύκειο, ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος και ενήλικες, με ρυθμιζόμενη δυσκολία των γρίφων).

Ομάδες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 20-25 άτομα, με μέλη από 7 ετών και άνω

Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

 

4) «Παγιδευμένοι»: Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων βασισμένο στις θετικές επιστήμες (Φυσική, Χημεία, Μηχανική, Τεχνολογία).

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τη χρήση παιχνιδιού ρόλων, βασισμένο στα σχολικά βιβλία Μαθηματικών, Φυσικής, Βιολογίας, Τεχνολογίας και όλου του εύρους θετικών επιστημών που διδάσκονται στις τάξεις Δ’, Ε΄, ΣΤ΄ δημοτικού & Α΄ και Β΄ γυμνασίου.

Σενάριο: Υπόγειος σταθμός Μετρό. Η ομάδα των συμμετεχόντων επιστρέφει από εκπαιδευτική εκδρομή στο σχολείο, όταν τους αιφνιδιάζει μια πολύ ισχυρή σεισμική δόνηση. Μπορεί σύντομα να διαπιστώνουν πως είναι όλοι σώοι, όμως αντιλαμβάνονται πως είναι παγιδευμένοι κάτω από τόνους χαλάσματα, καθώς ο υπόγειος σταθμός έχει καταρρεύσει. Μονόδρομος η προσπάθεια διαφυγής στην επιφάνεια. Στη διαδρομή τους εμφανίζονται πολλά τεχνικά προβλήματα, που μόνο η ευφυΐα, η ευρηματικότητα αλλά και οι γνώσεις τους θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν.

Οι παίκτες θα επιλύσουν τεχνικούς γρίφους, βασισμένους σε όλες σχεδόν τις μοντέρνες θετικές επιστήμες. Με ελεύθερο θεατρικό αυτοσχεδιασμό, παρουσία αφηγητή, θα αποκομίσουν σημαντικές γνώσεις, παρακολουθώντας με εποπτικά μέσα την επεξήγηση του κάθε φαινομένου, και αξιοποιώντας τες, θα προσπαθήσουν να φτάσουν στην τελική λύση.

Διάρκεια: 90 λεπτά

Θεματική: Θετικές επιστήμες (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για γυμνάσιο, λύκειο, ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος και ενήλικες, με ρυθμιζόμενη δυσκολία των γρίφων).

Ομάδες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 20-25 άτομα, με μέλη από 7 ετών και άνω

Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

 

Για ερωτήσεις, απορίες, διευκρινήσεις σε όλα τα προγράμματα της Gamecraft μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

Gamecraft
Παιχνίδια ρόλων – Διαδραστικά παιχνίδια – Διοργάνωση εκδηλώσεων
Κρήτης 53, 54646, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο/Fax: 2310328317 – Cel: 6971722571
www.gamecraft.gr
info@gamecraft.gr
Facebook: Gamecraft.gr

ΠΑΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ – ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Η Gamecraft διατηρεί συνεργασία με το τμήμα παιδικών βιβλίων των εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ. Ως εκ τούτου, οι υλοποιήσεις παιχνιδιών αφιερωμένων σε αγαπημένες σειρές βιβλίων του συγκεκριμένου εκδοτικού, πραγματοποιούνται για κάθε συνεργάτη-βιβλιοπωλείο μέσω της επικοινωνίας με τον εκδοτικό οίκο.
Εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Ιπποκράτους 118, 11472 – Αθήνα
Διεύθυνση Αλληλογραφίας: Τ.Θ. 21001, 114 10 Αθήνα
Τηλ.211 300 3500 Fax: 211 300 3562

Κυρία Βρέλλη Δάφνη     paidiko@metaixmio.gr

Διασκευάστηκαν σε παιχνίδια περισσότεροι από είκοσι τίτλοι των εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.

Για φέτος, προτείνουμε:

1) Ντετέκτιβ Κλούζ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων βασισμένο στην έρευνα και τον συνδυασμό γνώσεων
Ο αγαπημένος ιδιωτικός ντετέκτιβ των παιδιών, ο ντετέκτιβ Κλουζ, έρχεται να σας παρασύρει σε ένα ακαταμάχητο παιχνίδι μυστηρίου, όπου καλείστε να επιλύσετε τους πιο περίπλοκους γρίφους. Απαραίτητες αποσκευές για το ταξίδι σας; Παρατηρητικότητα, καλή μνήμη, ένστικτο, φαντασία και πάνω απ’ όλα διάθεση για παιχνίδι! Η Όλγα η περιπτερού, που προμηθεύει τον Κλουζ με τις αγαπημένες του τσίχλες Κάρπεντερ, η μαμά του με τα σκόρπια σε όλο το σπίτι σημειώματα, η Γιάννα η καλύτερη μπαλαδόρισσα του σχολείου, ο Βοτάν το θεόρατο σκυλί του Μασκοφόρου Μπιλ, η χωριατοπούλα Γιούλε –που είναι και πολύ εντάξει κορίτσι– και άλλοι πολλοί φανταστικοί ήρωες έρχονται να βοηθήσουν τον Κλουζ στην εξιχνίαση των πιο δύσκολων υποθέσεων. Είστε έτοιμοι για ένα συναρπαστικό παιχνίδι μυστηρίου με τον καλύτερο εννιάχρονο ντετέκτιβ όλων των εποχών;

Διάρκεια: 90 λεπτά
Θεματική: Παιδικό βιβλίο (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για Α’, Β’ γυμνασίου, ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος, με ρυθμιζόμενη δυσκολία των γρίφων).
Ομάδες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 20-25 άτομα, με μέλη από 7 ετών και άνω.
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

2) Τα μυστήρια της Πένι Πέπερ
Η Πένι Πέπερ είναι 10 χρονών, το όνειρό της είναι να γίνει ντετέκτιβ και λατρεύει τις λίστες. Γι’ αυτό παρατηρεί και καταγράφει τα πάντα και βλέπει παντού μυστήρια και υπόπτους: Τι τρέχει με τους αιμοδιψείς γείτονες; Γιατί ο επιστάτης του σχολείου από ξινός και απότομος έχει μεταμορφωθεί σε ευγενή κύριο; Και τι ετοιμάζει μέσα στο δωματιάκι του; Τι συμβαίνει με τον περίεργο και γκρινιάρη κύριο τον οποίο τυχαία συνάντησε στον δρόμο; Η Πένι ξέρει καλά πολλές μεθόδους εξιχνίασης εγκλημάτων, και είναι εφοδιασμένη με τα απαραίτητα εργαλεία!
«…στην πολυκατοικία μας μένουν κάτι πάρα πολύ παράξενοι τύποι. Αλήθεια! Όλο συμπεριφέρονται λες και κάτι κρύβουν κι εγώ φυσικά πρέπει μονίμως να ανακαλύπτω γιατί. Είναι που θέλω να γίνω ντετέκτιβ και παρατηρώ τα πάντα. Χωρίς να με παίρνουν χαμπάρι βέβαια. Γιατί όταν νιώθει κανείς ασφαλής, γίνεται απρόσεκτος και τότε εγώ μπορώ πανεύκολα να ανακαλύψω τα μυστικά του».
Υπόθεση ‘Ρουά Ματ’
Έπειτα από πολλά χρόνια, το σχολικό πρωτάθλημα σκάκι φιλοξενείται και πάλι στο σχολείο της νεαρής και επίδοξης ντετέκτιβ Πένι Πέπερ. Το χρυσό τρόπαιο του πρωταθλήματος όμως εξαφανίζεται μπροστά από τα μάτια ανυποψίαστων παικτών και θεατών. Τι έχει συμβεί; Ετοιμαστείτε για ένα συναρπαστικό παιχνίδι μυστηρίου με την Πένι Πέπερ και την απίθανη ντετεκτιβοσυμμορία της!

Διάρκεια: 90 λεπτά
Θεματική: Παιδικό βιβλίο (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για Α’, Β’ γυμνασίου, ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος, με ρυθμιζόμενη δυσκολία των γρίφων).
Ομάδες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 20-25 άτομα, με μέλη από 7 ετών και άνω.
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

3) «Ακαδημία της οδού Μπέικερ – Υπόθεση: Τα αόρατα αγάλματα»
Ο νεαρός Τζον Γουάτσον έχει μόλις αρχίσει να τακτοποιείται στο καινούριο του σχολείο, την Ακαδημία της Οδού Μπέικερ, και έχει πιάσει φιλίες με τους συμμαθητές του, τον Σέρλοκ Χολμς και τη Μάρθα, όταν…
…ένα από τα διασημότερα μουσεία στον κόσμο βρίσκεται στο κέντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος. Όχι για καλό λόγο όμως! Κάθε βράδυ, μπροστά στα μάτια του έκπληκτου φύλακα, εξαφανίζεται ένα άγαλμα από την Αρχαιοελληνική συλλογή του μουσείου. Πλέον, έχει μείνει μόνο ένα! Θα καταφέρει ο Σέρλοκ και οι φίλοι του να λύσουν το απίστευτο μυστήριο την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή; Πάρτε μέρος σ’ ένα παιχνίδι μυστηρίου ως βοηθοί της διάσημης και πιο απίστευτης παρέας νεαρών ερευνητών!

Διάρκεια: 90 λεπτά
Θεματική: Παιδικό βιβλίο (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για Α’, Β’ γυμνασίου, ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος, με ρυθμιζόμενη δυσκολία των γρίφων).
Ομάδες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 20-25 άτομα, με μέλη από 7 ετών και άνω.
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

4) Ημερολόγιο εξερεύνησης

Ο διάσημος εξερευνητής Μπρους Χ. Μάιλστοουν με τα δίδυμα παιδιά του, Κούκι και Μότζο, ταξιδεύουν με μία οργανωμένη εξερευνητική αποστολή σε απομονωμένη περιοχή του Αμαζονίου. Ο πατέρας αναζητεί απελπισμένα τα ίχνη ενός παλιού, καλού του φίλου, του αρχαιολόγου Μαρκ Ιγκνότους, ενός περιπετειώδους εξερευνητή που έχει βάλει σκοπό της ζωής του να ανακαλύψει κάθε κρυμμένη γωνιά της υδρογείου. Σε αυτή την αναζήτηση τα παιδιά θα αποκτήσουν την εμπειρία του εξερευνητή αλλά θα βρεθούν αντιμέτωποι και με μία μεγάλη έκπληξη. Ο λόγος της αποστολής στη ζούγκλα είναι το πολύτιμο υλικό που κρύβει το βιβλίο σημειώσεων του Ιγκνότους, μία σειρά συγκλονιστικών παρατηρήσεων για κρυμμένους ανθρώπινους πολιτισμούς. Άλλωστε, το μήνυμα βοήθειας που έστειλε ο Μαρκ στον πατέρα των δύο παιδιών ήταν ξεκάθαρο: «Είσαι ο μόνος που εμπιστεύομαι, το σημειωματάριο δεν πρέπει να πέσει σε ξένα χέρια. Έλα όσο πιο γρήγορα μπορείς!»

Διάρκεια: 90 λεπτά
Θεματική: Παιδικό βιβλίο (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για Α’, Β’ γυμνασίου, ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος, με ρυθμιζόμενη δυσκολία των γρίφων).
Ομάδες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 20-25 άτομα, με μέλη από 7 ετών και άνω.
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

 

Τίτλοι άλλων εκδοτικών – Παιχνίδια βιβλίου

1. Η Ελπίδα και οι υπερκακοί (Πέτρος Αργυρίου) – Εκδόσεις ΠΥΡΑΜΙΔΑ

Πώς να μοιάζει άραγε ένας κόσμος χωρίς καμιά ελπίδα;
Οι τρεις νεόφερτοι στον πλανήτη μας υπερκακοί το γνωρίζουν πολύ καλά.
Το να πούμε ότι έχουν καταστρέψει κόσμο και κοσμάκη είναι πολύ λίγο. Οι τρεις τους έχουν καταστρέψει κόσμους ολάκερους.
Και για να το πετύχουν αυτό καταστρέφουν πάντα πρώτο αυτό που πάντα πεθαίνει τελευταίο: την ελπίδα.
Ο πλανήτης μας, η γη μας, έχει ακόμα Ελπίδα: Ένα δεκάχρονο κοριτσάκι όνομα και πράμα, ένα κοριτσάκι με φακίδες και δύο κοτσίδες, ένα κοριτσάκι με το πιο καλοσυνάτο χαμόγελο του κόσμου.
Θα μπορέσουν τρία παιδιά, η Ελπίδα, ο ατρόμητος φίλος της ο Ντάνος, η ευαίσθητη και κλαψιάρα φίλη Λίλη, με τη βοήθεια του Μίου, του μαύρου ομιλούντος γατούλη και του Φόβου, του φοβητσιάρικου σκυλάκου με το πεσμένο αυτί, να νικήσουν τους τρομερούς Τρεις;

Παιδιά βιαστείτε! Οι τρεις υπερκακοί, ο Κύριος Σιωπή, ο κύριος Φλυαρία και ο φοβερότερος όλων, ο κύριος Ερημιά έχουν ήδη αρχίσει τα υπερκακουργήματα τους.

Διάρκεια: 90 λεπτά
Θεματική: Παιδικό βιβλίο (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για Α’, Β’ γυμνασίου, ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος, με ρυθμιζόμενη δυσκολία των γρίφων).
Ομάδες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 20-25 άτομα, με μέλη από 7 ετών και άνω.
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

2. Codebreakers – Το κυνήγι του κρυμμένου βιβλίου
Πολλές λέξεις και εκφράσεις των συγγραφέων κρύβουν περισσότερα από ένα νοήματα. Τι συμβαίνει όμως όταν τα νοήματα αυτά συνδυάζονται για να κρυπτογραφήσουν ένα μυστικό; Τι προκύπτει πίσω από ένα σύνολο λέξεων και εκφράσεων, γραμμάτων και αριθμών; Ένα ‘κρυμμένο βιβλίο’ που η Gamecraft έχει τοποθετήσει κάπου στον χώρο της εκδήλωσης. Μπορείτε με σιγουριά να διαπιστώσετε ποιο είναι;
Με την βοήθεια συντονιστών της Gamecraft, μικροί και μεγάλοι φίλοι παίζουν ένα ‘κυνήγι κρυμμένου βιβλίου’ στους χώρους της εκδήλωσης.

Διάρκεια: 90 λεπτά
Θεματική: Παιδικό βιβλίο (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για Α’, Β’ γυμνασίου, ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος, με ρυθμιζόμενη δυσκολία των γρίφων).
Ομάδες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 20-25 άτομα, με μέλη από 7 ετών και άνω.
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά