Φθινόπωρο 2017: Gamecraft & Εκπαιδευτικά παιχνίδια :

1) «Ο συλλέκτης»: Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων για την Αρχαία Ελληνική Ιστορία

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τη χρήση παιχνιδιού ρόλων, βασισμένο στην Αρχαία Ελληνική Ιστορία, όπως αυτή διδάσκεται μέσα από τα σχολικά βιβλία.

Σενάριο: Οι συμμετέχοντες είναι αρχαιολόγοι του Υπουργείου Πολιτισμού. Με αυτή την ιδιότητα, καλούνται να μεταβούν σε μια πολυτελή έπαυλη, τόπο διαμονής του περιβόητου αρχαιοκάπηλου Μάρκου. Εκεί εντοπίζουν την υπόγεια κρύπτη του συγκροτήματος, όπου φυλάσσεται η παράνομη συλλογή του, και εισέρχονται για να καταγράψουν και να επανακτήσουν τα παράνομα αποκτηθέντα αντικείμενα. Η λατρεία του Μάρκου για οτιδήποτε παλιό, σε συνδυασμό με την εμμονή του για αυστηρά μέτρα ασφαλείας, έχουν μετατρέψει την κρύπτη σε έναν απόρθητο χώρο. Οι παίκτες βρίσκονται μπλεγμένοι σε μια επικίνδυνη περιπέτεια, καθώς έρχονται αντιμέτωποι με την τεχνητή νοημοσύνη του Η/Υ ασφαλείας της κρύπτης, ονόματι Α.Δ.Η.Σ. Σε αυτή την αναμέτρηση, μοναδικό τους όπλο είναι οι γνώσεις αρχαίας ελληνικής ιστορίας και η ευστροφία τους. Θα τα καταφέρουν;

Οι παίκτες θα επιλύσουν γρίφους βασισμένους στη αρχαία ελληνική ιστορία και, με ελεύθερο θεατρικό αυτοσχεδιασμό παρουσία αφηγητή, θα προσπαθήσουν να φτάσουν στην τελική λύση.

Διάρκεια: 90 λεπτά

Σχολεία: Αρχαία Ελληνική Ιστορία (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για την Α΄ & Β΄ γυμνασίου)

Ιδιώτες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 18 άτομα, με μέλη από 8 ετών και άνω

Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

 

2) «Μυστήριο από το παρελθόν»: Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων βασισμένο στην ιστορία της Θεσσαλονίκης από τα χρόνια του Βυζαντίου και μετά.

Σενάριο: Θεσσαλονίκη, μια πόλη που γνώρισε στιγμές δόξας, αλλά και καταστροφής, ένας τόπος που φιλοξένησε λαούς, εθνότητες, θρησκείες, πεποιθήσεις. Όλα αυτά τα χρόνια, ένα μυστικό κρύβεται καλά στην πόλη του Άϊ-Δημήτρη, ένα μυστικό που περνούσε από γενιά σε γενιά και που τώρα κινδυνεύει να πέσει στα χέρια αδίστακτων αρχαιοκάπηλων. Τα νεαρά παιδιά παρακολουθούν στη Θεσσαλονίκη τη Σχολή Ξεναγών και βρίσκονται ξαφνικά μπλεγμένα σ’ αυτή την υπόθεση. Οι παίκτες θα μπουν στον ρόλο των ηρώων, θα συλλέξουν στοιχεία και θα λύσουν γρίφους.

Με ελεύθερο θεατρικό αυτοσχεδιασμό, παρουσία αφηγητή, θα αποκομίσουν σημαντικές γνώσεις της βυζαντινής και ύστερης ιστορίας της πόλης της Θεσσαλονίκης και αξιοποιώντας αυτές θα προσπαθήσουν να φτάσουν στην τελική λύση.

Διάρκεια: 90 λεπτά

Σχολεία: Βυζαντινή Ιστορία (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για την Α΄ & Β΄ γυμνασίου)

Ιδιώτες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 18 άτομα, με μέλη από 8 ετών και άνω

Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

 

3) «Στα ίχνη του πορφυρού κώδικα»: Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων στη Βυζαντινή Ιστορία

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τη χρήση παιχνιδιού ρόλων, βασισμένο στη Βυζαντινή Ιστορία, όπως αυτή διδάσκεται μέσα από τα σχολικά βιβλία.

Ο «Πορφυρός κώδικας» (5ος αιώνας μ.Χ.) είναι το δεύτερο αρχαιότερο σωζόμενο ευαγγέλιο στον κόσμο. Ανήκει σε βίβλο που δημιουργήθηκε κατά παραγγελία από τον Μ. Κωνσταντίνο, για να δοθεί ως δώρο στη νεοϊδρυθείσα Αρχιεπισκοπή Κωνσταντινούπολης. Κλάπηκε από τους σταυροφόρους το 1204 μ.Χ. και κομμάτια του βρέθηκαν σχεδόν σε όλη την Ευρώπη.

Σενάριο: Η άλωση της Πόλης από τον στρατό της Δ΄ Σταυροφορίας είναι γεγονός (Απρίλιος 1204 μ.Χ.), με τους συμμετέχοντες να παίρνουν τον ρόλο Βυζαντινών πολιτών της Θεσσαλονίκης, που βρισκόταν ήδη υπό κατοχή από το 1185 μ.Χ. Ζώντας σε μια κατεχόμενη πόλη, σύντομα θα γίνουν μάρτυρες μιας εκπληκτικής ανακάλυψης. Μπροστά τους ξετυλίγεται με αναπάντεχο τρόπο ένα καλά κρυμμένο μυστικό. Ένα αντικείμενο αμύθητης πνευματικής και υλικής αξίας, ένα βιβλίο πίστης και μεγαλοπρέπειας, κινδυνεύει να πέσει στα φιλάργυρα χέρια των Νορμανδών. Οι τελευταίοι φύλακές του το έχουν κρύψει με αριστοτεχνικό τρόπο, έτσι ώστε μόνο οι πραγματικά άξιοι και ικανοί να το ανακαλύψουν.

Οι παίκτες θα επιλύσουν γρίφους και θα «συνομιλήσουν» με πολίτες της Θεσσαλονίκης στη Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Με ελεύθερο θεατρικό αυτοσχεδιασμό, παρουσία αφηγητή, θα αποκομίσουν σημαντικές γνώσεις Βυζαντινής Ιστορίας και, αξιοποιώντας τες, θα προσπαθήσουν να φτάσουν στην τελική λύση.

Διάρκεια: 90 λεπτά

Σχολεία: Βυζαντινή Ιστορία (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για την Α΄ & Β΄ γυμνασίου)

Ιδιώτες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 18 άτομα, με μέλη από 8 ετών και άνω

Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

 

4) «Παγιδευμένοι»: Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων, βασισμένο στις θετικές επιστήμες (Φυσική, Χημεία, Μηχανική, Τεχνολογία)

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τη χρήση παιχνιδιού ρόλων, βασισμένο στα σχολικά βιβλία Μαθηματικών, Φυσικής, Βιολογίας, Τεχνολογίας και όλου του εύρους θετικών επιστημών που διδάσκονται στις τάξεις Δ’, Ε΄, ΣΤ΄ δημοτικού & Α΄ και Β΄ γυμνασίου.

Σενάριο: Υπόγειος σταθμός Μετρό. Η ομάδα των συμμετεχόντων επιστρέφει από εκπαιδευτική εκδρομή στο σχολείο, όταν τους αιφνιδιάζει μια πολύ ισχυρή σεισμική δόνηση. Μπορεί σύντομα να διαπιστώνουν πως είναι όλοι σώοι, όμως αντιλαμβάνονται πως είναι παγιδευμένοι κάτω από τόνους χαλάσματα, καθώς ο υπόγειος σταθμός έχει καταρρεύσει. Μονόδρομος η προσπάθεια διαφυγής στην επιφάνεια. Στη διαδρομή τους εμφανίζονται πολλά τεχνικά προβλήματα, που μόνο η ευφυΐα, η ευρηματικότητα αλλά και οι γνώσεις τους θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν.

Οι παίκτες θα επιλύσουν τεχνικούς γρίφους, βασισμένους σε όλες σχεδόν τις μοντέρνες θετικές επιστήμες. Με ελεύθερο θεατρικό αυτοσχεδιασμό, παρουσία αφηγητή, θα αποκομίσουν σημαντικές γνώσεις, παρακολουθώντας με εποπτικά μέσα την επεξήγηση του κάθε φαινομένου, και αξιοποιώντας τες, θα προσπαθήσουν να φτάσουν στην τελική λύση.

Διάρκεια: 90 λεπτά

Σχολεία: Θετικές επιστήμες (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για την Α΄ & Β΄ γυμνασίου)

Ιδιώτες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 18 άτομα, με μέλη από 8 ετών και άνω

Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά

 

Για ερωτήσεις, απορίες, διευκρινήσεις σε όλα τα προγράμματα της Gamecraft μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

Gamecraft
Παιχνίδια ρόλων – Διαδραστικά παιχνίδια – Διοργάνωση εκδηλώσεων
Κρήτης 53, 54646, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο/Fax: 2310328317 – Cel: 6971722571
www.gamecraft.gr
info@gamecraft.gr
Facebook: Gamecraft.gr
Twitter:  Gamecraft_gr
Instagram: Gamecraft

Comments

Comments are closed.