ΝΕΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!!
Στις 15 Ιουνίου παίξαμε ένα παιχνίδι ρόλων, στη Βάση Ναυτοπροσκόπων Θεσσαλονίκης, βασισμένο στην περιπέτεια μιας ομάδας νέων ναυτικών στη θάλασσα, στα πλαίσια του summer camp των Πρότυπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης, το οποίο αποτελούσαν παιδιά από τις τάξεις του νηπιαγωγείου έως και την ΣΤ’ Δημοτικού. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τις ναυτοπροσκοπικές λέμβους και τον εξαρτισμό τους, έμαθαν παραγγέλματα κωπηλασίας, τα οποία εκτέλεσαν (εν όρμο), έφτιαξαν κόμπους και εν συνεχεία έπαιξαν το περιπετειώδες παιχνίδι ναυτικού περιεχομένου. Ήταν εξαιρετικές οι στιγμές και μεγάλη η επιτυχία του δρώμενου, τόση ώστε να ξεκινήσουμε μια μόνιμη συνεργασία με τη Βάση Ναυτοπροσκόπων Θεσσαλονίκης. Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει μια βιωματική και διασκεδαστική επαφή με την θάλασσα και τη γνώση αυτής, σε συνεργασία με ανθρώπους που ασχολούνται πολλά χρόνια με την ανάδειξη της παράδοσης μας.
Η Βάση Ναυτοπροσκόπων
Η ιστορία της Βάσης Ναυτοπροσκόπων Θεσσαλονίκης αρχίζει από το 1958, όταν μετά από μεγάλες προσπάθειες του τότε Τοπικού Εφόρου Λευκού Πύργου, Αλέξανδρου Ιωσηφίδη και του σημερινού επίτιμου Γενικού Εφόρου Δημητρίου Μακρίδη, παραχωρείται η χρήση προς το Σ.Ε.Π. τμήματος του στρατοπέδου Κόδρα, στα παλαιά απολυμαντήρια Καλαμαριάς. Η απότομη πλαγιά, μετά από πραγματικά ηρωικές προσπάθειες πολλών Ναυτοπροσκόπων του Λευκού Πύργου, μεταβάλλεται στο σημερινό καύχημα του Ελληνικού Προσκοπισμού και της ειδικότητας των Ναυτοπροσκόπων.
Ενδεικτικό είναι ότι το 1964, ο τ. Αρχηγός του Gilwell κ. John Therman που ήταν επικεφαλής της παγκόσμιας Προσκοπικής εκπαίδευσης, όταν επισκέφθηκε τη Βάση Ναυτοπροσκόπων Θεσσαλονίκης, σε μια επιστολή του έγραψε τα παρακάτω λόγια: “Επιθυμώ να σας γνωρίσω ότι παρ’ όλο που ήρθα σε επαφή – με την ευκαιρία του ταξιδιού μου μέχρι την Άπω Ανατολή – με τεράστιο αριθμό Προσκοπικών Ομάδων, σε καμία από τις χώρες που επισκέφθηκα δεν συνάντησα ούτε είδα κάτι όμοιο με τον ενθουσιασμό, τις ικανότητες και τις εγκαταστάσεις των Ναυτοπροσκόπων σας, αμφιβάλλω δε πάρα πολύ εάν υπάρχει κάτι καλύτερο σε όλο τον κόσμο”.
Με την πάροδο του χρόνου στη Βάση Ναυτοπροσκόπων Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε η διαμόρφωση της απότομης πλαγιάς σε τρία πρανή, η κατασκευή τριών νεωσοίκων, του ναυπηγείου όπου κατασκευάστηκαν πολλά Ναυτοπροσκοπικά σκάφη για όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, του χώρου εκπαιδεύσεων και του χώρου τροπαίων και εντευκτηρίου Βαθμοφόρων, το κτίριο γραφείων της Τοπικής Εφορείας Λευκού Πύργου-Ναυτοπροσκόπων πους στεγάζει σήμερα τον φύλακα, καθώς και το όμορφο βαγόνι-γραφείο της ΄Ένωσης Παλαιών Ναυτοπροσκόπων .Το εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου στέκει σεμνά στην είσοδο της Βάσης, δίπλα στον χώρο πυράς, για να μας θυμίζει τον προστάτη ΄Άγιο των Ναυτικών.
Μέσα στους νεωσοίκους φυλάσσονται 24 δεκάκωποι λέμβοι και πλήθος αγωνιστικών σκαφών.
Η Βάση Ναυτοπροσκόπων διαθέτει κεντρική θέρμανση, κοιτώνα με 30 κρεβάτια και air–condition, λουτήρες, w.c., κουζίνα και τραπεζαρία, ενώ για την εκπαιδευτική δραστηριότητα σχολών διατίθενται διευκολύνσεις κάθε είδους.
Την άνοιξη και το καλοκαίρι τα Προσκοπικά τμήματα έχουν τη δυνατότητα να διανυκτερεύσουν στους υπαίθριους χώρους που είναι άφθονοι, ενώ εάν επιθυμούν Ναυτοπροσκοπική δραστηριότητα, μπορούν να επικοινωνήσουν με τον ΄Εφορο Ναυτοπροσκόπων της Π.Ε.Θ., ή τους Τοπικούς Εφόρους των οποίων τα Συστήματα διαθέτουν λέμβο ( Λ. Πύργου, Αναλήψεως, Καλαμαριάς, Ανθεμούντος).
Η Βάση Θεσσαλονίκης βρίσκεται μέσα στον πολεοδομικό ιστό της Θεσσαλονίκης, στη Καλαμαριά και η πρόσβαση είναι πολύ εύκολη με αστική συγκοινωνία. Αποτελεί ιδανικό ορμητήριο για περιήγηση στην πόλη ή τα περίχωρα και τη Χαλκιδική.
Η Βάση Ναυτοπροσκόπων Θεσσαλονίκης “Νικόλαος Πρίντζιος” είναι τόπος πραγματοποίησης μεγάλων εθνικών και Διεθνών Προσκοπικών δράσεων όπως της 1ης Πανευρωπαϊκής Ναυτοπροσκοπικής Regatta 1966 και της 4ης Διεθνούς Ναυτοπροσκοπικής Regatta 2003, καθώς και κοινωνικών και θρησκευτικών εκδηλώσεων, όπως ο αγιασμός των υδάτων στα Θεοφάνια.
Το όνομά της παραπέμπει στον άνθρωπο που έδωσε τη ψυχή του για να γίνει η Βάση το καμάρι όλων των Ναυτοπροσκόπων, στον αείμνηστο Νικόλαο Πρίντζιο, πρώτο Αρχηγό Βάσης, Τοπικό έφορο Λευκού Πύργου και Περιφερειακό έφορο Θεσσαλονίκης.
Το παιχνίδι
Διάρκεια: 90-110 λεπτά
Σχολεία: Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ του δημοτικού αλλά και για όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου.
Ιδιώτες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 18 άτομα, με μέλη από 8 ετών και άνω
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά
Για ερωτήσεις, απορίες, διευκρινήσεις στο συγκεκριμένο πρόγραμμα της Gamecraft μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
Gamecraft
Παιχνίδια ρόλων – Διαδραστικά παιχνίδια – Διοργάνωση εκδηλώσεων
Κρήτης 53, 54646, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο/Fax: 2310328317 – Cel: 6971722571
www.gamecraft.gr
info@gamecraft.gr
Facebook: Gamecraft.gr
Twitter: Gamecraft_gr
Instagram: Gamecraft
Τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα του Λαογραφικού και Εθνολογικού Μουσείου Μακεδονίας-Θράκης για το διάστημα από τον Οκτώβριο έως και το Δεκέμβριο του 2015 απευθύνονται σε παιδιά του Δημοτικού και του Γυμνασίου. Υλοποιούνται στο πλαίσιο των μόνιμων εκθέσεων του Μουσείου, «Στους Μύλους της Μακεδονίας και της Θράκης: Νερόμυλοι, Νεροπρίονα, Νεροτριβές και Μαντάνια στην Παραδοσιακή Κοινωνία» και «Μακεδονία, Θράκη: Παραδοσιακές ενδυμασίες, 1860 – 1960».
«Ένας ποταμός, ένας τροχός… μια ιστορία» από την δημιουργική ομάδα Gamecraft
Μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι ρόλων οι μαθητές καλούνται να λάβουν μέρος σε μία περιπέτεια που διαδραματίζεται λίγο μετά το 1774 και την συνθήκη του Κιουτσούκ Καϊναρτζή, οπότε με την ανάπτυξη του εμπορίου εισάγεται νέα τεχνολογία από το εξωτερικό. Οι παίκτες θα βρεθούν στη θέση φανταστικών εμπόρων της εποχής και θα κληθούν να αποκωδικοποιήσουν τα μυστικά των υδροκίνητων μηχανών που βλέπουν στα ταξίδια τους στην Ευρώπη. Με βάση τη γνώση της τεχνολογίας του νερόμυλου που ήδη είναι γνωστός από τον 1ο αι. π.Χ., θα κληθούν να ανασυνθέσουν και να καταστήσουν λειτουργικές τις υδροκίνητες μηχανές και τελικά να μεταδώσουν αυτή τη γνώση στους συμπατριώτες τους στον Βόρειο Ελλαδικό χώρο. Τέλος τα παιδιά θα συνομιλήσουν με φανταστικούς ήρωες από διάφορα μέρη της Μακεδονίας και της Θράκης μέσω των τοπικών ενδυμασιών.
Με το παιχνίδι αυτό οι μαθητές μέσα από μία οδύσσεια… αποκομίζουν όχι μόνο την τεχνική γνώση, αλλά και γνώση ανθρωπογεωγραφίας, εθίμων και συνθηκών που διαμόρφωσαν έναν ολόκληρο πολιτισμό. Προσπαθώντας να φέρουν σε πέρας το ζητούμενο της ιστορίας στην οποία μετέχουν, αναπτύσσουν κριτική σκέψη και βρίσκουν λύσεις ώστε να ξεπεράσουν τα εμπόδια που εμφανίζονται στο δρόμο τους κατά την διάρκεια της εικονικής αυτής ‘περιπέτειας’.
Διάρκεια: 100-110 λεπτά
Σχολεία: Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού αλλά και για όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου.
Ιδιώτες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 18 άτομα, με μέλη από 8 ετών και άνω
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά
Επικοινωνία-Κρατήσεις: Βασ. Όλγας 68, Θεσ/νίκη. Τηλ.: 2310 889840, FAX: 2310 844848, email: lemm-th@otenet.gr
http://www.lemmth.gr – Ώρες επικοινωνίας: καθημερινά, 09:00 – 13:00
1) «Ο συλλέκτης»: Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων για την Αρχαία Ελληνική Ιστορία
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τη χρήση παιχνιδιού ρόλων, βασισμένο στην Αρχαία Ελληνική Ιστορία, όπως αυτή διδάσκεται μέσα από τα σχολικά βιβλία.
Σενάριο: Οι συμμετέχοντες είναι αρχαιολόγοι του Υπουργείου Πολιτισμού. Με αυτή την ιδιότητα, καλούνται να μεταβούν σε μια πολυτελή έπαυλη, τόπο διαμονής του περιβόητου αρχαιοκάπηλου Μάρκου. Εκεί εντοπίζουν την υπόγεια κρύπτη του συγκροτήματος, όπου φυλάσσεται η παράνομη συλλογή του, και εισέρχονται για να καταγράψουν και να επανακτήσουν τα παράνομα αποκτηθέντα αντικείμενα. Η λατρεία του Μάρκου για οτιδήποτε παλιό, σε συνδυασμό με την εμμονή του για αυστηρά μέτρα ασφαλείας, έχουν μετατρέψει την κρύπτη σε έναν απόρθητο χώρο. Οι παίκτες βρίσκονται μπλεγμένοι σε μια επικίνδυνη περιπέτεια, καθώς έρχονται αντιμέτωποι με την τεχνητή νοημοσύνη του Η/Υ ασφαλείας της κρύπτης, ονόματι Α.Δ.Η.Σ. Σε αυτή την αναμέτρηση, μοναδικό τους όπλο είναι οι γνώσεις αρχαίας ελληνικής ιστορίας και η ευστροφία τους. Θα τα καταφέρουν;
Οι παίκτες θα επιλύσουν γρίφους βασισμένους στη αρχαία ελληνική ιστορία και, με ελεύθερο θεατρικό αυτοσχεδιασμό παρουσία αφηγητή, θα προσπαθήσουν να φτάσουν στην τελική λύση.
Διάρκεια: 90 λεπτά
Σχολεία: Αρχαία Ελληνική Ιστορία (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για την Α΄ & Β΄ γυμνασίου)
Ιδιώτες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 18 άτομα, με μέλη από 8 ετών και άνω
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά
2) «Μυστήριο από το παρελθόν»: Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων βασισμένο στην ιστορία της Θεσσαλονίκης από τα χρόνια του Βυζαντίου και μετά.
Σενάριο: Θεσσαλονίκη, μια πόλη που γνώρισε στιγμές δόξας, αλλά και καταστροφής, ένας τόπος που φιλοξένησε λαούς, εθνότητες, θρησκείες, πεποιθήσεις. Όλα αυτά τα χρόνια, ένα μυστικό κρύβεται καλά στην πόλη του Άϊ-Δημήτρη, ένα μυστικό που περνούσε από γενιά σε γενιά και που τώρα κινδυνεύει να πέσει στα χέρια αδίστακτων αρχαιοκάπηλων. Τα νεαρά παιδιά παρακολουθούν στη Θεσσαλονίκη τη Σχολή Ξεναγών και βρίσκονται ξαφνικά μπλεγμένα σ’ αυτή την υπόθεση. Οι παίκτες θα μπουν στον ρόλο των ηρώων, θα συλλέξουν στοιχεία και θα λύσουν γρίφους.
Με ελεύθερο θεατρικό αυτοσχεδιασμό, παρουσία αφηγητή, θα αποκομίσουν σημαντικές γνώσεις της βυζαντινής και ύστερης ιστορίας της πόλης της Θεσσαλονίκης και αξιοποιώντας αυτές θα προσπαθήσουν να φτάσουν στην τελική λύση.
Διάρκεια: 90 λεπτά
Σχολεία: Βυζαντινή Ιστορία (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για την Α΄ & Β΄ γυμνασίου)
Ιδιώτες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 18 άτομα, με μέλη από 8 ετών και άνω
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά
3) «Στα ίχνη του πορφυρού κώδικα»: Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων στη Βυζαντινή Ιστορία
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τη χρήση παιχνιδιού ρόλων, βασισμένο στη Βυζαντινή Ιστορία, όπως αυτή διδάσκεται μέσα από τα σχολικά βιβλία.
Ο «Πορφυρός κώδικας» (5ος αιώνας μ.Χ.) είναι το δεύτερο αρχαιότερο σωζόμενο ευαγγέλιο στον κόσμο. Ανήκει σε βίβλο που δημιουργήθηκε κατά παραγγελία από τον Μ. Κωνσταντίνο, για να δοθεί ως δώρο στη νεοϊδρυθείσα Αρχιεπισκοπή Κωνσταντινούπολης. Κλάπηκε από τους σταυροφόρους το 1204 μ.Χ. και κομμάτια του βρέθηκαν σχεδόν σε όλη την Ευρώπη.
Σενάριο: Η άλωση της Πόλης από τον στρατό της Δ΄ Σταυροφορίας είναι γεγονός (Απρίλιος 1204 μ.Χ.), με τους συμμετέχοντες να παίρνουν τον ρόλο Βυζαντινών πολιτών της Θεσσαλονίκης, που βρισκόταν ήδη υπό κατοχή από το 1185 μ.Χ. Ζώντας σε μια κατεχόμενη πόλη, σύντομα θα γίνουν μάρτυρες μιας εκπληκτικής ανακάλυψης. Μπροστά τους ξετυλίγεται με αναπάντεχο τρόπο ένα καλά κρυμμένο μυστικό. Ένα αντικείμενο αμύθητης πνευματικής και υλικής αξίας, ένα βιβλίο πίστης και μεγαλοπρέπειας, κινδυνεύει να πέσει στα φιλάργυρα χέρια των Νορμανδών. Οι τελευταίοι φύλακές του το έχουν κρύψει με αριστοτεχνικό τρόπο, έτσι ώστε μόνο οι πραγματικά άξιοι και ικανοί να το ανακαλύψουν.
Οι παίκτες θα επιλύσουν γρίφους και θα «συνομιλήσουν» με πολίτες της Θεσσαλονίκης στη Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Με ελεύθερο θεατρικό αυτοσχεδιασμό, παρουσία αφηγητή, θα αποκομίσουν σημαντικές γνώσεις Βυζαντινής Ιστορίας και, αξιοποιώντας τες, θα προσπαθήσουν να φτάσουν στην τελική λύση.
Διάρκεια: 90 λεπτά
Σχολεία: Βυζαντινή Ιστορία (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για την Α΄ & Β΄ γυμνασίου)
Ιδιώτες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 18 άτομα, με μέλη από 8 ετών και άνω
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά
4) «Παγιδευμένοι»: Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων, βασισμένο στις θετικές επιστήμες (Φυσική, Χημεία, Μηχανική, Τεχνολογία)
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τη χρήση παιχνιδιού ρόλων, βασισμένο στα σχολικά βιβλία Μαθηματικών, Φυσικής, Βιολογίας, Τεχνολογίας και όλου του εύρους θετικών επιστημών που διδάσκονται στις τάξεις Δ’, Ε΄, ΣΤ΄ δημοτικού & Α΄ και Β΄ γυμνασίου.
Σενάριο: Υπόγειος σταθμός Μετρό. Η ομάδα των συμμετεχόντων επιστρέφει από εκπαιδευτική εκδρομή στο σχολείο, όταν τους αιφνιδιάζει μια πολύ ισχυρή σεισμική δόνηση. Μπορεί σύντομα να διαπιστώνουν πως είναι όλοι σώοι, όμως αντιλαμβάνονται πως είναι παγιδευμένοι κάτω από τόνους χαλάσματα, καθώς ο υπόγειος σταθμός έχει καταρρεύσει. Μονόδρομος η προσπάθεια διαφυγής στην επιφάνεια. Στη διαδρομή τους εμφανίζονται πολλά τεχνικά προβλήματα, που μόνο η ευφυΐα, η ευρηματικότητα αλλά και οι γνώσεις τους θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν.
Οι παίκτες θα επιλύσουν τεχνικούς γρίφους, βασισμένους σε όλες σχεδόν τις μοντέρνες θετικές επιστήμες. Με ελεύθερο θεατρικό αυτοσχεδιασμό, παρουσία αφηγητή, θα αποκομίσουν σημαντικές γνώσεις, παρακολουθώντας με εποπτικά μέσα την επεξήγηση του κάθε φαινομένου, και αξιοποιώντας τες, θα προσπαθήσουν να φτάσουν στην τελική λύση.
Διάρκεια: 90 λεπτά
Σχολεία: Θετικές επιστήμες (Για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού και για την Α΄ & Β΄ γυμνασίου)
Ιδιώτες: Οποιαδήποτε ομάδα έως και 18 άτομα, με μέλη από 8 ετών και άνω
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά
Για ερωτήσεις, απορίες, διευκρινήσεις σε όλα τα προγράμματα της Gamecraft μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
Gamecraft
Παιχνίδια ρόλων – Διαδραστικά παιχνίδια – Διοργάνωση εκδηλώσεων
Κρήτης 53, 54646, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο/Fax: 2310328317 – Cel: 6971722571
www.gamecraft.gr
info@gamecraft.gr
Facebook: Gamecraft.gr
Twitter: Gamecraft_gr
Instagram: Gamecraft
ΠΑΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ – ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Η Gamecraft διατηρεί συνεργασία με το τμήμα παιδικών βιβλίων των εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ. Ως εκ τούτου, οι υλοποιήσεις παιχνιδιών αφιερωμένων σε αγαπημένες σειρές βιβλίων, πραγματοποιούνται για κάθε συνεργάτη-βιβλιοπωλείο μέσω της επικοινωνίας με τον εκδοτικό οίκο.
Εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Ιπποκράτους 118, 11472 – Αθήνα
Διεύθυνση Αλληλογραφίας: Τ.Θ. 21001, 114 10 Αθήνα
Τηλ.211 300 3500 Fax: 211 300 3562
Εσωτερικό: 546 (Κα Παπαγεωργίου Ελένη) schools@metaixmio.gr
Ντετέκτιβ Κλουζ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων βασισμένο στην έρευνα και τον συνδυασμό γνώσεων
Ο αγαπημένος ιδιωτικός ντετέκτιβ των παιδιών, ο ντετέκτιβ Κλουζ, έρχεται να σας παρασύρει σε ένα ακαταμάχητο παιχνίδι μυστηρίου, όπου καλείστε να επιλύσετε τους πιο περίπλοκους γρίφους. Απαραίτητες αποσκευές για το ταξίδι σας; Παρατηρητικότητα, καλή μνήμη, ένστικτο, φαντασία και πάνω απ’ όλα διάθεση για παιχνίδι! Η Όλγα η περιπτερού, που προμηθεύει τον Κλουζ με τις αγαπημένες του τσίχλες Κάρπεντερ, η μαμά του με τα σκόρπια σε όλο το σπίτι σημειώματα, η Γιάννα η καλύτερη μπαλαδόρισσα του σχολείου, ο Βοτάν το θεόρατο σκυλί του Μασκοφόρου Μπιλ, η χωριατοπούλα Γιούλε –που είναι και πολύ εντάξει κορίτσι– και άλλοι πολλοί φανταστικοί ήρωες έρχονται να βοηθήσουν τον Κλουζ στην εξιχνίαση των πιο δύσκολων υποθέσεων. Είστε έτοιμοι για ένα συναρπαστικό παιχνίδι μυστηρίου με τον καλύτερο εννιάχρονο ντετέκτιβ όλων των εποχών;
Διάρκεια: 90 λεπτά
Ηλικίες: Άνω των 8 ετών
Ο Πόλεμος των Άστρων (Star Wars)
Πλανήτης Echmion 17.
Ένας αφιλόξενος πλανήτης, απομακρυσμένη φυλακή για τους εχθρούς της Κακής Αυτοκρατορίας. Οι παίκτες, κρατούμενοι, κατέχουν τη Δύναμη (The Force) μέσα τους. Ευαίσθητοι σε αυτό το μοναδικό χάρισμα, θα προσπαθήσουν να απελευθερωθούν από τους δεσμώτες τους, αναγνωρίζοντας και χρησιμοποιώντας το ταλέντο και τις δυνάμεις τους. Αρωγός σε αυτή την προσπάθεια, ένα φάντασμα της Δύναμης (Force ghost) και ένας θρυλικός Τζεντάι (Jedi Master) που τους καθοδηγεί.
Διάρκεια: 80-90 λεπτά
Ηλικίες: Άνω των 8 ετών
Μίλι και Μάγκνους
(από τον δημιουργό του Ντετέκτιβ Κλούζ Γίργκεν Μπανσέρους)
Τα παιδιά καλούνται να επιλύσουν μία περίεργη υπόθεση με τη βοήθεια του Μάγκνους και του πιστού σκύλου-φύλακα Μαξ. Η Μίλι θα είναι απούσα σε κάποια άλλη αποστολή, όμως αναθέτει την επίλυση στην ομάδα των συμμετεχόντων ως «την καλύτερη επόμενη λύση». Μετά απ’ αυτήν φυσικά! Οι παίκτες θα πρέπει να εξιχνιάσουν ποιός ή ποιοί ευθύνονται για την εξαφάνιση μεγάλης ποσότητας λαχανικών από το υπόγειο στο οποίο ο Μαξ τα αποθηκεύει για το αφεντικό του. Απλή υπόθεση; Ίσως τα πράγματα να μην είναι ακριβώς έτσι…
Διάρκεια: 80-90 λεπτά
Ηλικίες: Άνω των 8 ετών
Εγώ, η μαμά και τα μυστήρια
Ένα πληκτικό λονδρέζικο καλοκαίρι, η Έμιλι λαμβάνει ένα απρόσμενο γράμμα, χάρη στο οποίο ανακαλύπτει πως ο ιδιόρρυθμος θείος Όρβιλ την έχει αφήσει κληρονόμο της αγροικίας του στο Μπλόσομ Κρικ, ένα χωριουδάκι κρυμμένο στην επαρχία του Κεντ. Μόλις φτάνει εκεί η Έμιλι και η μητέρα της Λίντα, ανακαλύπτουν ότι η αγροικία του θείου τούς επιφυλάσσει μια έκπληξη. Εκεί βρισκόταν η έδρα ενός γραφείου ερευνών, που πλέον είναι εντελώς εγκαταλελειμμένο… τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή που η Έμιλι εντελώς τυχαία γυρίζει από την ανάποδη την επιγραφή ‘Κλειστό’ που κρέμεται στην πόρτα. Και να που το ίδιο βράδυ, το πρώτο μυστήριο χτυπά την πόρτα μαμάς και κόρης.
Τα παιδιά θα πρέπει να εξιχνιάσουν την μυστηριώδη εξαφάνιση της Λίντα (μαμά της Έμιλυ) από το Μπλόσομ Κρικ. Το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο έξω και το κινητό της ανακαλύπτεται στο δωμάτιο…
Διάρκεια: 80-90 λεπτά
Ηλικίες: Άνω των 8 ετών
Τα μυστήρια της Πένι Πέπερ
Η Πένι Πέπερ είναι 10 χρονών, το όνειρό της είναι να γίνει ντετέκτιβ και λατρεύει τις λίστες. Γι’ αυτό παρατηρεί και κατάγράφει τα πάντα και βλέπει παντού μυστήρια και υπόπτους: Τι τρέχει με τους αιμοδιψείς γείτονες; Γιατί ο επιστάτης του σχολείου από ξινός και απότομος έχει μεταμορφωθεί σε ευγενή κύριο; Και τι ετοιμάζει μέσα στο δωματιάκι του; Τι συμβαίνει με τον περίεργο και γκρινιάρη κύριο τον οποίο τυχαία συνάντησε στον δρόμο; Η Πένι ξέρει καλά πολλές μεθόδους εξιχνίασης εγκλημάτων, και είναι εφοδιασμένη με τα απαραίτητα εργαλεία!
«…στην πολυκατοικία μας μένουν κάτι πάρα πολύ παράξενοι τύποι. Αλήθεια! Όλο συμπεριφέρονται λες και κάτι κρύβουν κι εγώ φυσικά πρέπει μονίμως να ανακαλύπτω γιατί. Είναι που θέλω να γίνω ντετέκτιβ και παρατηρώ τα πάντα. Χωρίς να με παίρνουν χαμπάρι βέβαια. Γιατί όταν νιώθει κανείς ασφαλής, γίνεται απρόσεκτος και τότε εγώ μπορώ πανεύκολα να ανακαλύψω τα μυστικά του».
Υπόθεση ‘Ρουά Μάτ’
Έπειτα από πολλά χρόνια, το σχολικό πρωτάθλημα σκάκι φιλοξενείται και πάλι στο σχολείο της νεαρής και επίδοξης ντετέκτιβ Πένι Πέπερ. Το χρυσό τρόπαιο του πρωταθλήματος όμως εξαφανίζεται μπροστά από τα μάτια ανυποψίαστων παικτών και θεατών. Τι έχει συμβεί; Ετοιμαστείτε για ένα συναρπαστικό παιχνίδι μυστηρίου με την Πένι Πέπερ και την απίθανη ντετεκτιβοσυμμορία της!
Διάρκεια: 80-90 λεπτά
Ηλικίες: Άνω των 8 ετών
Για ερωτήσεις, απορίες, διευκρινήσεις σε όλα τα προγράμματα της Gamecraft μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
Gamecraft
Παιχνίδια ρόλων – Διαδραστικά παιχνίδια – Διοργάνωση εκδηλώσεων
Κρήτης 53, 54646, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο/Fax: 2310328317 – Cel: 6971722571
www.gamecraft.gr
info@gamecraft.gr
Facebook: Gamecraft.gr
Twitter: Gamecraft_gr
Instagram: Gamecraft